Ana Frank. Dienoraštis ir istorinis kontekstas. | Epamokos.pedagogas.lt

Ana Frank. Dienoraštis ir istorinis kontekstas.

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Instrukcija (mokytojui)

1/8

00:00:23

Istorinis kontekstas

2/8

00:02:53

Užduotis

3/8

00:00:24

Užduoties atsakymas

4/8

00:00:37

Ana Frank

5/8

00:03:13

Užduotis įsivertinimui

6/8

00:00:41

Literatūros rekomendacijos

7/8

00:01:15

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

8/8

Dėmesio! Ši Epamoka yra įtraukta į Nacionalinės Švietimo Agentūros (NŠA) skaitmeninių mokymo priemonių sąrašą ir atitinka reikalavimus keliamus skaitmeniniams mokymo(si) ištekliams, priemonėms, informacinių ir komunikacinių technologijų įrangai įsigyti ir mokytojų skaitmeninio raštingumo kompetencijai tobulinti patvirtintus Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2020 m. spalio 9 d. įsakymu Nr. 1532

Klasė: 8, 9

Pamokos tema: Ana Frank. Dienoraštis ir istorinis kontekstas. 

Uždaviniai: sužinoti apie Anos Frank asmenybę; susipažinti su XX amžiaus istorijos dalimi – holokaustu;  sužinoti apie Anos Frank dienoraščio išskirtinumą.

Užduotys: pirmoji – diskusinis klausimas, kurio tikslas paskatinti mokinius mąstyti apie holokaustą; antroji – asmeninio laiško rašymas, kurio tikslas paskatinti ryšio su Anos Frank asmenybe pajautimą bei apibendrinti temą.

Lektoriai

Indrė Šadvilaitė

Indrė Šadvilaitė

Lietuvių kalbos mokytoja.

Daugiau apie lektorių

Atsiliepimai