Gyvas ar negyvas? | Epamokos.pedagogas.lt

Gyvas ar negyvas?

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Informacija pedagogui

1/8

00:02:56

Įvadas. Ką mes matome?

2/8

00:04:27

Gyvas ar negyvas?

3/8

00:01:36

Užduotis - tyrimas. Gyvas ar negyvas?

4/8

00:01:34

Tyrimo diagramos braižymas

5/8

00:01:41

Tyrimas. Auginame augalą

6/8

00:01:12

Įsivertinimas. Prisiminkite

7/8

00:01:12

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

8/8

Epamoka – tai aktualus ir šiuolaikiškas skaitmeninis ugdymo turinys pradiniam ugdymui. 
Epamokos tikslas – būti įtraukia mokymosi forma šiandieniniams vaikams bei pagalbos priemone visiems pedagogams rengiant savaičių planus, ieškant idėjų veikloms bei užduočių ir kūrybinių darbų, atitinkančių vaikų amžių ir raidą. Naudojantis Epamoka galite iš anksto pasiruošti veikloms, pamoką sustabdyti ir jos metu atlikti užduotis drauge su savo ugdytiniais.

Sveiki, mieli kolegos. Epamokėlėje „Gyvas ar negyvas?“ kartu su priešmokyklinio ir pradinio ugdymo mokytoja Jolita Kalesnykiene aptarsite, kad vieni daiktai mūsų aplinkoje yra gyvi,  o kiti negyvi, bei išsiaiškinsite, kaip šiuos daiktus mes atpažįstame. Taip pat epamokos metu vaikai:

  • Aiškinsis sąvokas gyvas, negyvas ir mokysis atpažinti gyvų ir negyvų objektų požymius;
  • Atliks tyrimą, bei prisimins, kaip nubraižyti lentelę ir diagramą.

 

Lektoriai

Jolita Kalesnykienė

Jolita Kalesnykienė

Priešmokyklinio ir pradinio ugdymo mokytoja

Daugiau apie lektorių

Mokymo medžiaga

Papildomai gaunate

  • Papildoma medžiaga
  • Klausimai lektoriui

Atsiliepimai