Požymių perdavimas. G. Mendelio eksperimentai | Epamokos.pedagogas.lt

Požymių perdavimas. G. Mendelio eksperimentai

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įvadas

1/14

00:01:29

Paveldimumas ir jo reikšmė perduodant požymius

2/14

00:02:49

Pirma užduotis

3/14

00:00:11

Atsakymas

4/14

00:00:17

G. Mendelio eksperimentai

5/14

00:02:55

Antra užduotis

6/14

00:00:13

Atsakymas

7/14

00:00:10

Alelinių genų pora lemia genotipų įvairovę

8/14

00:02:20

Trečia užduotis

9/14

00:00:17

Atsakymas

10/14

00:00:28

Apibendrinimas

11/14

00:00:32

Įtvirtinimo užduotis

12/14

00:00:27

Atsakymas

13/14

00:00:40

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

14/14

Klasė: 10

Uždaviniai:

  1. skirti homozigotinius ir heterozigotinius genotipus ir paaiškinti, kaip genotipas lemia fenotipą;
  2. paaiškinti, kaip organizmams dauginantis tėvų požymiai perduodami palikuonims;
  3. padaryti išvadą apie G.Mendelio nustatytus žirnių kryžminimo rezultatus.

Klasės darbas:

pamokoje mokiniai išsiaiškins, kaip tėvų požymiai perduodami palikuonims. Išsiaiškins, kaip požymį lemia skirtingos genų formos – aleliai. Nusakys, ką vadiname homozigotiniais ir heterozigotiniais organizmais. Paaiškins G.Mendelio atliktų kryžminimų rezultatus.

Lektoriai

Ramunė Kijauskienė

Ramunė Kijauskienė

- Biologijos mokytoja metodininkė, turinti 27 metus darbo patirties. - El. vadovėlio „Integruotas gamtos mokslų mokymas. 5 klasė“ autorė.

Daugiau apie lektorių