Ritmas ar neritmas?

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Instrukcija pedagogui

1/6

00:01:17

Įvadas. Ritmas- neritmas

2/6

00:01:11

Pirmas pratimas. Ritmas- neritmas

3/6

00:02:40

Antras pratimas. Ritmas- neritmas

4/6

00:02:41

Greitas ir lėtas tempas

5/6

00:02:05

Daina „Buenos dias"

6/6

00:03:25

Epamoka – tai aktualus ir šiuolaikiškas skaitmeninis ugdymo turinys ikimokykliniam ugdymui.
Epamokos tikslas – būti įtraukia mokymosi forma šiandieniniems vaikams bei pagalbos priemone visiems pedagogams rengiant savaičių planus, ieškant idėjų veikloms bei užduočių ir kūrybinių darbų, atitinkančių vaikų amžių ir raidą. Naudojantis Epamoka galite iš anksto pasiruošti veikloms, pamoką sustabdyti ir jos metu atlikti užduotis drauge su savo ugdytiniais.

 

Sveik, mielieji, šiandien pamokoje kalbėsime apie ritmą. Lavinant ritmo pojūčius, svarbu išsiaiškinti, kur ritmas yra ir kur jo nėra. Priešmokyklinio amžiaus vaikai įgūdžius lavina plačiu spektru – ir grodami, ir judėdami, ir žaisdami. Todėl tą patį ritmo pratimą atliksime grodami, judėdami, piešdami. Taip pat, susipažinsime su greitu ir lėtu tempu, tai labai svarbu emocijų valdymui. Artikuliacijos raiškai pasitelkiami kitose kalbose esantys garsų junginiai, tad šiandien išmoksime dainuoti ispaniškai.

 

 

Lektoriai